Ruim 100 organisaties in Nederland huisvesten ruim 600.000 arbeidsgasten, expats en studenten. Daarvoor is het essentieel dat de WiFi uitstekend is. Maar er is veel meer. De registratie en de app vormen een ideale combinatie voor tal van onmisbare informatiestromen en uiterst interessante verdienmodellen.

Uitstekende internetverbinding en daarmee WiFi is belangrijk en zeker voor arbeidsgasten, expats en studenten, want het betekent contact met het thuisfront, vrienden etc. En niet te vergeten, online diensten zijn voor iedereen steeds belangrijker. Speciaal voor deze groep mensen hebben wij een app gerealiseerd, waarbij voordelen zijn te behalen door zowel de gebruiker als de huisvester/ verhuurder.

Het werkt als volgt: De bewoner downloadt de app, en registreert zich door middel van een aantal vragen, na controle van de ingevulde gegevens is de bewoner ‘ingecheckt’ en klaar om WiFi te gebruiken. Dus zonder tussenkomst van de verhuurder én op ieder moment van de dag kan de bewoner zich in- en uitchecken, rechtstreeks communiceren met de huisvester voor vragen of klachten en diverse diensten afnemen via de app.

De huisvester (maar denk ook aan de conciërge of een uitzendbureau) kan zien of de gast zich heeft ingecheckt, aanwezig is in de accommodatie (ontruiming bij brand). Tevens kan de app gebruikt worden voor e-mail- of pushberichten of om gerichte (commerciële) acties aan haar gasten aan te bieden.

Bluetrace volgt – indien van toepassing – de normen van de SNF en de wetgeving van de Autoriteit Persoonsgegevens (Privacy/AVG).

Ook goede WiFi en digitale oplossingen voor uw bedrijf of organisatie? Neem dan contact met ons op.