Bluetrace ook actief in (internationale) evenementenwereld

Met Retropop, de Professional Squash Association (PSA), het Concours Hippique en The Capital Cup roert Bluetrace zich stevig in de (internationale) evenementenwereld. Van WiFi en bijbehorende diensten (bijvoorbeeld de marketing-landingspagina) tot kassa- en betaaloplossingen en Apps levert Bluetrace een breed scala aan producten en diensten welke de evementenorganisatoren in staat stelt om hun gasten, gebruikers, spelers, sponsoren en publiek beter van dienst te kunnen zijn. Free WiFi voor het publiek en voor de organisatoren een middel om hun gasten te kennen, geen gedoe meer met muntjes of bonnen, wegbewijzering en comfort. Met deze producten en diensten bewijst Bluetrace eens te meer dat het mensen en organisaties verbindt ('connect').

Bestuurslid Sjef Maessen, verantwoordelijk voor Evenementen, Sponsoring en Catering van het Concours Hippique: “Wij organiseren het Concours Hippique nu voor de tweede keer en zijn in contact gekomen met Bluetrace. Voor onze sponsoren en hun relaties hebben we nu een WiFi-area. Middels de landingspagina kunnen we hen welkom heten, het programma communiceren en wellicht zelfs sponsoren in het zonnetje zetten. Daarnaast hebben we nu een betaaloplossing van deze tijd. Ik wist niet dat het allemaal kon qua connectiviteit omdat we hier aardig afgelegen liggen. Kortom wij zijn erg blij met deze partner voor de toekomst”.

General Manager Norbert de Kort van Bluetrace: “We doen zo veel leuke contacten op en voordat we het weten verzorgen we de WiFi in Engeland voor de PSA of we bouwen een App voor het grootse Footgolftoernooi ter wereld of we doen het Concourse Hippique. Retropop is ook een fantastisch evenement: daar komen bijna 40.000 mensen in twee dagen!”