FC Dordrecht kiest voor de App van Bluetrace

Voor een 24/7 medium waarmee de achterban op een betere wijze bediend en bereikt kan worden en waar de social media en de website momenteel te kort schieten heeft FC Dordrecht gekozen voor de App van Bluetrace.

Deze app heeft zijn waarde bewezen bij AZ, Telstar, De Graafschap en FC Volendam en zal binnenkort dus ook door FC Dordrecht ingezet gaan worden voor onder andere nieuws, het (digitale) programmablaadje, de verkiezing van Man of the Match, stand, speelschema en uitslagen, social media-uitingen, pushberichten en nog veel meer.

“De ervaring en het goede gevoel hebben de doorslag gegeven”, aldus Commercieel Directeur Rik Maaskant van FC Dordrecht. Verder: “Wij zijn al geruime tijd in gesprek met Bluetrace, maar hebben ook andere aanbieders gepolst. Uiteindelijk zijn we toch voor Bluetrace gegaan aangezien zij ons meer te bieden hebben en aangezien ze door zullen blijven gaan met de uitbreiding van de functionaliteiten.”

Sales Director Roy van Ham van Bluetrace (hier op de foto samen met Rik Maaskant): “Fantastisch om zo’n mooie club als FC Dordrecht te mogen bedienen. Deze club heeft als slogan ‘boeiend en bindend’ en dat stralen ze ook uit!”

General Manager Norbert de Kort van Bluetrace: “We zijn er oprecht trots op dat we erin geslaagd zijn om FC Dordrecht aan ons te binden. Deze club heeft ook ons veel moois te bieden.”