Ook De Graafschap kiest voor Bluetrace

Met ingang van het seizoen 2017-2018 ontsluit De Graafschap middels de App een scala aan omzetverhogende en kostenbesparende diensten, alsmede functies welke interessant, leuk en informatief zijn voor de ‘Superboeren’.

Met ingang van het seizoen 2017-2018 ontsluit De Graafschap middels de App een scala aan omzetverhogende en kostenbesparende diensten, alsmede functies welke interessant, leuk en informatief zijn voor de ‘Superboeren’. Zo kan er in de toekomst gestemd worden op de Man of the Match, kunnen de fans via Twitter alles rondom de wedstrijd live volgen, krijgt de fan pushberichten over onder andere de opstelling en breaking nieuws en biedt de app advertentieruimte en functies voor merchandising, waaronder ticketing. Kortom: de app geeft de fanbeleving een extra dimensie.

Hoofd Sales en Marketing Dave Fitsch: ‘Ongekende mogelijkheden’

“De App geeft ons ongekende mogelijkheden: in de allereerste plaats om het contact met onze supporters te intensiveren. Daarnaast biedt het ons functies die nieuw en interessant zijn voor huidige en toekomstige sponsoren. Zo geeft de App ons inzicht in de wensen van onze supporters. Zo kunnen wij in nabije toekomst onze supporters benaderen met informatie en producten op maat.”

General Manager Norbert de Kort: ‘Mooie club’

“Met De Graafschap hebben we weer een heel mooie club te pakken. We hebben De Graafschap kunnen overtuigen van onze diensten en zijn er trots op dat ze voor ons gekozen hebben. We hebben inderdaad een aantal mooie en interessante functies en kijken samen met De Graafschap veel verder dan een paar leuke functies. Het moet vooral interessant zijn voor de fan, maar het moet zeer zeker ook een duidelijke meerwaarde hebben voor de club zelf.”