Vanwege de dynamische omgeving en het samenwerken met onze klanten hebben wij ons aanbod continu uitgebreid. Met ons aanbod bieden wij organisaties verschillende diensten, platformen en functies die resulteren in de 3C’s van Bluetrace.

De 3C’s van Bluetrace staan voor:

(1) make CONTACT,

(2) build business CASE,

(3) and stay CONNECTED.

Onze missie

Het verbeteren van bedrijfsresultaten van organisaties uit diverse branches door te luisteren, samen een business case te maken en het aanbieden en (door)ontwikkelen van innovatieve (online) producten en diensten. Dit alles met als doel: intensiever contact met hun klanten, gasten of fans op basis van rendabele business modellen.

Onze visie

Met de 3 C’s van Bluetrace brengen wij organisaties directer in contact met hun klanten, gasten of fans. Hierbij ligt de focus ten eerste op het opbouwen van duurzame relaties en ten tweede op het verbeteren van bedrijfsresultaten. Wij streven ernaar om binnen vijf jaar de nummer één business partner zijn in de branches waarin wij actief zijn.

Hiervoor bieden wij onze maatwerk-diensten aan gebaseerd op een unieke gezamenlijke business case.