Bluetrace
  • Branches
  • Glasvezel
  • Support
  • Nieuws
  • Over Bluetrace
    • Vacatures
  • Contact
Selecteer een pagina

Storing

Waar kunnen we mee helpen?
Is het WiFi netwerk "INKA Housing" zichtbaar?(Vereist)
Heeft u de modem/router van de internet provider al stroomloos gemaakt en weer aangesloten?(Vereist)
Loopt er een blauwe UTP kabel van het provider modem naar het access point en is deze goed aangesloten?(Vereist)
Is er een zwart TP Link PoE voeding aangesloten tussen het AccesPoint en het modem?(Vereist)
Zorgt dat de blauwe kabels goed in het internet provider modem, access point en voeding/adapter zitten. Wacht ongeveer 15 minuten tot alles is opgestart en probeer het opnieuw.
Brandt er een lichtje op de PoE voeding?(Vereist)
Branden beide lampjes groen op het Access Point?(Vereist)
Sleep bestanden hierheen of
Toegestane bestandstypen: jpg, png, pdf, Max. bestandsgrootte: 10 MB, Max. aantal bestanden: 3.
    Is het Access Point al stroomloos gemaakt?(Vereist)
    Heeft u de modem/router van de internet provider al stroomloos gemaakt en weer aangesloten?(Vereist)
    Zorg ervoor dat het Access Point even geen stroom krijg en sluit deze opnieuw aan na ongeveer 2 minuten. Hierna kan het ongeveer 30 minuten duren voor het Access Point weer helemaal is opgestart. Probeer dan opnieuw verbinding te maken. Werkt dit niet laat het aan Bluetrace weten.
    Sleep bestanden hierheen of
    Toegestane bestandstypen: jpg, png, pdf, Max. bestandsgrootte: 10 MB, Max. aantal bestanden: 3.
      Haal de modem/router van de internet provider van het stroom af en sluit deze na twee minuten weer aan. Wacht ongeveer 15 minuten tot het modem weer volledig is opgestart en probeer opnieuw verbinding te maken.
      Sleep bestanden hierheen of
      Toegestane bestandstypen: jpg, png, pdf, Max. bestandsgrootte: 10 MB, Max. aantal bestanden: 3.
        Is de speedtest bekabeld of via de WiFi gedaan?(Vereist)
        Heeft u de modem/router van de internet provider al stroomloos gemaakt en weer aangesloten?(Vereist)
        Sleep bestanden hierheen of
        Toegestane bestandstypen: jpg, png, pdf, Max. bestandsgrootte: 10 MB, Max. aantal bestanden: 3.
          Haal de modem/router van de internet provider van het stroom af en sluit deze na twee minuten weer aan. Wacht ongeveer 15 minuten tot het modem weer volledig is opgestart en probeer opnieuw verbinding te maken.
          Privacy policy
          Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.

          Glasvezel aanleggen op een recreatiepark, betaalbaarder dan gedacht!

          Lees meer

          

          Met glasvezel heeft u goud in handen...

          Lees hier waarom!
          • Facebook
          • Instagram
          2023 Copyright - Bluetrace | Verbindt - Algemene voorwaarden - Privacy Policy - Disclaimer