Storing Waar kunnen we mee helpen? Internet/WiFi werkt niet Internet/WiFi is traag Anders Is het WiFi netwerk "INKA Housing" zichtbaar?(Vereist) Ja Nee Heeft u de modem/router van de internet provider al stroomloos gemaakt en weer aangesloten?(Vereist) Ja Nee Loopt er een blauwe UTP kabel van het provider modem naar het access point en is deze goed aangesloten?(Vereist) Ja Nee Is er een zwart TP Link PoE voeding aangesloten tussen het AccesPoint en het modem?(Vereist) Ja Nee Zorgt dat de blauwe kabels goed in het internet provider modem, access point en voeding/adapter zitten. Wacht ongeveer 15 minuten tot alles is opgestart en probeer het opnieuw.Brandt er een lichtje op de PoE voeding?(Vereist) Ja Nee Branden beide lampjes groen op het Access Point?(Vereist) Ja Nee Upload een foto van het Access Point en de PoE voeding(Vereist) Sleep bestanden hierheen of Selecteer bestanden Toegestane bestandstypen: jpg, png, pdf, Max. bestandsgrootte: 10 MB, Max. aantal bestanden: 3. Is het Access Point al stroomloos gemaakt?(Vereist) Ja Nee Heeft u de modem/router van de internet provider al stroomloos gemaakt en weer aangesloten?(Vereist) Ja Nee Zorg ervoor dat het Access Point even geen stroom krijg en sluit deze opnieuw aan na ongeveer 2 minuten. Hierna kan het ongeveer 30 minuten duren voor het Access Point weer helemaal is opgestart. Probeer dan opnieuw verbinding te maken. Werkt dit niet laat het aan Bluetrace weten.Upload een foto van de voor en achterkant van de provider modem. Sleep bestanden hierheen of Selecteer bestanden Toegestane bestandstypen: jpg, png, pdf, Max. bestandsgrootte: 10 MB, Max. aantal bestanden: 3. Haal de modem/router van de internet provider van het stroom af en sluit deze na twee minuten weer aan. Wacht ongeveer 15 minuten tot het modem weer volledig is opgestart en probeer opnieuw verbinding te maken.Upload een screenshot van de speedtest hieronder(Vereist) Sleep bestanden hierheen of Selecteer bestanden Toegestane bestandstypen: jpg, png, pdf, Max. bestandsgrootte: 10 MB, Max. aantal bestanden: 3. Is de speedtest bekabeld of via de WiFi gedaan?(Vereist) Bekabeld Via de Wifi Op welke verdieping is de WiFi test gedaan? Heeft u de modem/router van de internet provider al stroomloos gemaakt en weer aangesloten?(Vereist) Ja Nee Upload een foto van de voor en achterkant van de provider modem(Vereist) Sleep bestanden hierheen of Selecteer bestanden Toegestane bestandstypen: jpg, png, pdf, Max. bestandsgrootte: 10 MB, Max. aantal bestanden: 3. Haal de modem/router van de internet provider van het stroom af en sluit deze na twee minuten weer aan. Wacht ongeveer 15 minuten tot het modem weer volledig is opgestart en probeer opnieuw verbinding te maken.Beschrijf het probleem hieronder zo nauwkeurig mogelijk.(Vereist)Voornaam en achternaam(Vereist) Telefoonnummer(Vereist)Email(Vereist) Adres(Vereist) Postcode(Vereist) Plaats(Vereist) Eventuele opmerkingenPrivacy policy Ik ben het eens met de privacy policy van Bluetrace.PhoneDit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd. Δ Glasvezel aanleggen op een recreatiepark, betaalbaarder dan gedacht! Lees meer Met glasvezel heeft u goud in handen... Lees hier waarom!