Bluetrace
  • Branches
  • Glasvezel
  • Support
  • Nieuws
  • Over Bluetrace
    • Vacatures
  • Contact
Selecteer een pagina

Accesspoint offline

We helpen je graag verder om alles weer werkend te krijgen.

Volledige naam(Vereist)
Is de modem al 20 seconden van het stroom gehaald?(Vereist)
Welk type modem gebruikt de gast?(Vereist)
Haal de modem van het stroom en sluit deze na 30 seconden weer aan. Wacht ongeveer 15-20 minuten voor de modem weer helemaal is opgestart.
Brandt het link lampje?(Vereist)
Werkt het met een ander modem wel?(Vereist)
Waarschijnlijk is er een probleem met de configuratie op de modem *
- Laad zelf opnieuw de configuratie in.
- Stuur het modem naar Bluetrace voor nieuwe configuratie.
- Configureer samen met Bluetrace van afstand de modem opnieuw.
Zit de modem met "RF-in" aangesloten?(Vereist)
Werkt het bij de buren wel?(Vereist)
Vervang de wandcontactdoos en probeer het opnieuw, mocht dit het probleem niet verhelpen dan is de kans groot dat er problemen zijn met de kabel naar de woning.
Controleer de aansluiting en zorg ervoor dat alle kabels en apparatuur correct zijn aangesloten.
Werkt het wel direct op de multitap?(Vereist)
Controleer de kabel naar de woning en kijk of de wandcontactdoos in orde is.
Er is een probleem in het netwerk of bij de aansluitkast. Meld dit bij Bluetrace via dit formulier.
Is het modem online in de CMTS?(Vereist)
Controleer de aansluiting, is de modem correct aangesloten?(Vereist)
Werkt het met een ander modem wel?(Vereist)
Omdat een ander modem wel werkt, is de kans groot dat het modem defect is. Laat dit aan Bluetrace weten zodat - mocht dit binnen de garantie vallen - er een nieuw modem opgestuurd kan worden.
Werkt het bij de buren wel?(Vereist)
Vervang de wandcontactdoos en probeer het opnieuw, mocht dit het probleem niet verhelpen dan is de kans groot dat er problemen zijn met de kabel naar de woning
Werkt het wel direct op de multitap?(Vereist)
Controleer de kabel naar de woning en kijk of de wandcontactdoos in orde is.
Er is een probleem in het netwerk of bij de aansluitkast. Meld dit bij Bluetrace via dit formulier.
Is het lichtje "PON" op de modem groen?(Vereist)
Is er wel internet als je het via de UTP-kabel test?(Vereist)
Probleem met de WiFi configuratie of module van de modem. Sluit een nieuw modem aan en geef het nieuwe MAC-adres hieronder door aan Bluetrace.
Zijn de kabels op de modem en aansluitpunt (wandcontactdoos in de muur) goed aangesloten? En zitten deze goed vast?(Vereist)
Werkt de modem op een andere locatie wel?(Vereist)
Er is een probleem in het netwerk of bij de aansluitkast. Meld dit hieronder bij Bluetrace.
Controleer of de kabels op de juiste plek zitten en sluit deze correct aan. Zorg ook dat alle kabels goed in de modem en op het aansluitpunt zijn geklikt.
De modem heeft waarschijnlijk de instellingen verloren of heeft een defect. Sluit een nieuw modem aan en geef via dit formulier de details door aan Bluetrace.
Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.

Glasvezel aanleggen op een recreatiepark, betaalbaarder dan gedacht!

Lees meer



Met glasvezel heeft u goud in handen...

Lees hier waarom!
  • Facebook
  • Instagram
2023 Copyright - Bluetrace | Verbindt - Algemene voorwaarden - Privacy Policy - Disclaimer