Accesspoint offline We helpen je graag verder om alles weer werkend te krijgen. MAC adres modem(Vereist) Naam organisatie Volledige naam(Vereist) Voornaam Achternaam TelefoonEmail(Vereist) Is de modem al 20 seconden van het stroom gehaald?(Vereist) Ja Nee Welk type modem gebruikt de gast?(Vereist) EOC Coax Glas Haal de modem van het stroom en sluit deze na 30 seconden weer aan. Wacht ongeveer 15-20 minuten voor de modem weer helemaal is opgestart.Brandt het link lampje?(Vereist) Ja Nee Werkt het met een ander modem wel?(Vereist) Ja Nee Waarschijnlijk is er een probleem met de configuratie op de modem * - Laad zelf opnieuw de configuratie in. - Stuur het modem naar Bluetrace voor nieuwe configuratie. - Configureer samen met Bluetrace van afstand de modem opnieuw.Zit de modem met "RF-in" aangesloten?(Vereist) Ja Nee Werkt het bij de buren wel?(Vereist) Ja Nee Vervang de wandcontactdoos en probeer het opnieuw, mocht dit het probleem niet verhelpen dan is de kans groot dat er problemen zijn met de kabel naar de woning.Controleer de aansluiting en zorg ervoor dat alle kabels en apparatuur correct zijn aangesloten.Werkt het wel direct op de multitap?(Vereist) Ja Nee Controleer de kabel naar de woning en kijk of de wandcontactdoos in orde is.Er is een probleem in het netwerk of bij de aansluitkast. Meld dit bij Bluetrace via dit formulier.Is het modem online in de CMTS?(Vereist) Ja Nee Controleer de aansluiting, is de modem correct aangesloten?(Vereist) Ja Nee Werkt het met een ander modem wel?(Vereist) Ja Nee Omdat een ander modem wel werkt, is de kans groot dat het modem defect is. Laat dit aan Bluetrace weten zodat - mocht dit binnen de garantie vallen - er een nieuw modem opgestuurd kan worden.Werkt het bij de buren wel?(Vereist) Ja Nee Vervang de wandcontactdoos en probeer het opnieuw, mocht dit het probleem niet verhelpen dan is de kans groot dat er problemen zijn met de kabel naar de woningWerkt het wel direct op de multitap?(Vereist) Ja Nee Controleer de kabel naar de woning en kijk of de wandcontactdoos in orde is.Er is een probleem in het netwerk of bij de aansluitkast. Meld dit bij Bluetrace via dit formulier.Is het lichtje "PON" op de modem groen?(Vereist) Ja Nee Is er wel internet als je het via de UTP-kabel test?(Vereist) Ja Nee Probleem met de WiFi configuratie of module van de modem. Sluit een nieuw modem aan en geef het nieuwe MAC-adres hieronder door aan Bluetrace.Zijn de kabels op de modem en aansluitpunt (wandcontactdoos in de muur) goed aangesloten? En zitten deze goed vast?(Vereist) Ja Nee Werkt de modem op een andere locatie wel?(Vereist) Ja Nee Er is een probleem in het netwerk of bij de aansluitkast. Meld dit hieronder bij Bluetrace.Controleer of de kabels op de juiste plek zitten en sluit deze correct aan. Zorg ook dat alle kabels goed in de modem en op het aansluitpunt zijn geklikt.De modem heeft waarschijnlijk de instellingen verloren of heeft een defect. Sluit een nieuw modem aan en geef via dit formulier de details door aan Bluetrace.PhoneDit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd. Δ Glasvezel aanleggen op een recreatiepark, betaalbaarder dan gedacht! Lees meer Met glasvezel heeft u goud in handen... Lees hier waarom!