Eoc storing Volg de stappen hieronder om de EOC storing op te lossen Schakel JavaScript in uw browser in om dit formulier in te vullen.MAC-adres modem *OrganisatieNaam *VoornaamAchternaamTelefoonnummerEmail *Is de modem al 20 seconden van het stroom gehaald? *JaNee Haal de modem van het stroom en sluit deze na 30 seconden weer aan. Wacht ongeveer 15-20 minuten voor de modem weer helemaal is opgestart. Welk type modem gebruikt de gast? *EOCCoaxGlasBrandt het link lampje? *JaNeeIs het modem online in de CMTS? *JaNeeIs het lichtje "PON" op de modem groen? *JaNeeIs er wel internet als je het via de UTP-kabel test? *JaNeeZijn de kabels op de modem en aansluitpunt (wandcontactdoos in de muur) goed aangesloten? En zitten deze goed vast? *JaNeeWerkt de modem op een andere locatie wel? *JaNeeControleer de aansluiting, is de modem correct aangesloten? *JaNeeZit de modem met "RF-in" aangesloten *JaNee Controleer de aansluiting en zorg ervoor dat alle kabels en apparatuur correct zijn aangesloten. Werkt het met een ander modem wel? *JaNeeWerkt het met een ander modem wel? *JaNeeWaarschijnlijk is er een probleem met de configuratie op de modem *Laad zelf de nieuw configuratie inStuur het modem naar Bluetrace voor nieuwe configuratieConfigureer samen met Bluetrace van afstand de modem opnieuwWerkt het bij de buren wel? *JaNee Vervang de wandcontactdoos en probeer het opnieuw, mocht dit het probleem niet verhelpen dan is de kans groot dat er problemen zijn met de kabel naar de woning Werkt het wel direct op de multitap? *JaNee Controleer de kabel naar de woning en kijk of de wandcontactdoos in orde is. Er is een probleem in het netwerk of bij de aansluitkast. Meld dit hieronder bij Bluetrace Omdat een ander modem wel werkt, is de kans groot dat het modem defect is. Laat dit aan Bluetrace weten zodat - mocht dit binnen de garantie vallen - er een nieuw modem opgestuurd kan worden. Probleem met de WiFi configuratie of module van de modem. Sluit een nieuw modem aan en geef het nieuwe MAC-adres hieronder door aan Bluetrace Controleer of de kabels op de juiste plek zitten en sluit deze correct aan. Zorg ook dat alle kabels goed in de modem en op het aansluitpunt zijn geklikt. De modem heeft waarschijnlijk de instellingen verloren of heeft een defect. Sluit een nieuw modem aan en geef hieronder de details door aan Bluetrace. PhoneStoring melden