Glasvezel modem vakantieparken Schakel JavaScript in uw browser in om dit formulier in te vullen.Waar heeft u problemen mee? *Geen internet/WiFiInternet/WiFi is traagGeen televisieUpload een screenshot van de Speedtest hieronder * Click or drag files to this area to upload. You can upload up to 3 files. Je kan een speedtest doen via de volgende link: https://www.speedtest.net/. Een speedtest gedaan met een UTP kabel vanaf het modem naar een Laptop/PC is altijd beter dan een speedtest via de WiFi. Mocht u toch een speedtest uitvoeren via de WiFi zorg dan dat je ongveer 2 meter van het modem verwijderd bent en dat er zich geen obstakels tussen u en de modem bevinden. Heeft u de speedtest gedaan via een UTP kabel of via de WiFi? *Via UTP kabelVia de WiFiIn welke ruimte heeft u de speedtest gedaan? *Staat er stroom op de glasvezel modem? *JaNeeZorg ervoor dat de modem voorzien is van stroom. Is de modem al 20 seconden van het stroom gehaald? *JaNee Haal de modem van het stroom en sluit deze na 30 seconden weer aan. Wacht ongeveer 15-20 minuten voor de modem weer helemaal is opgestart. Ziet u, uw SSID (WiFi naam) verschijnen bij beschikbare WiFi netwerken? *JaNeeBrandt het lichtje "PON" op de modem groen of blauw? *JaNeeIs er wel internet als je een apparaat via de UTP kabel aansluit? *JaNeeZijn de kables op de modem naar de muurdoos correct aaangesloten en zitten deze goed vast? *JaNeeOmdat de modem bekabeld wel internet doorgeeft vermoeden we dat er een probleem is met de WiFi. Probeer te achterhalen of misschien het SSID (WiFi naam) is veranderd of dat je perongeluk op de WiFi van de buren zit Mocht dit niet het geval zijn moeten we een nieuw modem aansluiten of het huidige modem opnieuw configureren . Controleer of de kabels op de juiste plek zitten en sluit deze correct aan. Zorg ook dat alle kabels goed in de modem en op het aansluitpunt zijn geklikt. HWTC Nummer modem *Dit nummer staat op de achterkant van uw modem en begint met HWTCVakantiepark HuisnummerNaam *VoornaamAchternaamTelefoonnummerEmail *Beschrijf het probleem zo nauwkeurig mogelijk PhoneStoring melden